חופשה באילת בהתאם להנחיות התו הסגול

חופשה באילת בקורונה

עכשיו, יותר מתמיד, אתם מרגישים שאתם צריכים חופשה! עם זאת, אתם לא יודעים למה לצפות מחופשה בימי קורונה. בתי המלון המובילים באילת – קלאב הוטל אילת וקלאב אין אילת, שומרים על הנחיות התו הסגול, זאת בכדי להבטיח חופשה בטוחה, בריאה ושקטה – לכם ולבני משפחותיכם. 

אז רגע לפני שאתם אורזים ומודיעים לילדים בהפתעה שיורדים לאילת, ריכזנו בעבורכם תשובות לשאלות החמות ביותר שישקפו בפניכם איך הולכת להיראות חופשה באילת בקורונה בקיץ 2020!

“האם חדרי האוכל בבתי המלון פעילים?”

כן. עם זאת, חשוב להדגיש: בתי המלון עד לפני משבר הקורונה, היו מציעים בופה בוקר עשיר שהיה מעצב במידה רבה את טעם החופשה. בימים אלו, כשחשוב לשמור על ריחוק חברתי ולמזער מפגשים ומגעים, שיטת הגשת המזון שונה. תוכלו עדיין ליהנות ממגוון המטעמים בחדר האוכל (בהתאם לדיל החופשה שתסגרו), אך בצורה של הגשה ע”י מלצר – מעמדת הבופה לצלחות שלכם או ישירות אל השולחן בו אתם יושבים.

“מקפידים לשמור על מרחק בחדרי האוכל?”

בהתאם להנחיה הברורה בתו הסגול, בתי המלון נדרשים להגביל את כניסת האורחים לחדר האוכל. מה זה אומר? אם לפני משבר הקורונה חדרי האוכל היו בתפוסה מלאה, הרי שכעת מחויבים בבתי המלון לעד כ-35% מהתפוסה. כלומר: נניח ובחדר האוכל ישנם 100 מקומות ישיבה, הרי שניתן להאכיל כ-35 סועדים בכל סבב. בכדי להבטיח תנאי אירוח מפנקים, שעת ארוחת הבוקר מתרחבת עד לשעה 12.00 בצהריים.

“ישנם שירותי ניקיון בחדרים בתקופת הקורונה?”

בהחלט. עם זאת, ע”פ הנחיות התו הסגול, שירותי הניקיון בחדרים יתאפשרו רק כשאתם, הנופשים, תהיו מחוץ לחדר (במטרה לשמור על הפרדה בין האורחים ובין צוות העובדים). החדרניות ינקו את חדריכם בשעת ארוחת הבוקר שלכם או כשתבלו בבריכה. עם חזרתכם, תוכלו להתפנק בחדר נקי!

“ומה לגבי מסכות? חשוב לי מאד שבית המלון יקפיד על זה”

לבוחרים בחופשה באילת בקורונה במלונות קלאב הוטל או קלאב אין אילת, דעו כי מקפידים על חבישת מסכות – של אורחים ושל עובדים, בכל שטחי המלון. במקומות הציבוריים המשותפים לכל אורחי המלון – עמדת הקבלה, עמדת המתנה לחדר האוכל, לובי, מבואת הכניסה וכיוצא בזה, יש לחבוש מסכה. המוטיבציה כמובן היא למזער את הסיכוי להדבקות. 

הנחיות נוספות של התו הסגול – איך תיראה חופשה באילת בקורונה?

  • לפני הכניסה למלון ולחדר האוכל, יתבצע רישום של האורחים
  • חברים ובני משפחה שאינם אורחי המלון (אינם רשומים במערכת ההזמנות של המלון), לא יורשו להיכנס
  • תתבצע הפרדה מוחלטת בין עובדי המלון ובין האורחים 

מטרת ההנחיות – לשמור על הבריאות שלכם!

אין ספק כי היה עדיף לבלות את חופשת הקיץ ללא הנחיות והגבלות ובמציאות קצת אחרת. עם זאת, הודות להנחיות הרשמיות המחייבת את בתי המלון, גם אתם יכולים לצאת לחופשה שלכם בראש שקט! להזמנת חדרים, פנו אלינו כבר עכשיו – 08-9222255

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…