זמן מושלם לנפוש בקלאב הוטל טבריה

אפשר לקחת אוויר: הקיץ מאחורינו! הטמפרטורות הגבוהות, השרב והלחות הם כל מה שאתם לא מחפשים בחופשה שלכם? עונת הסתיו כבר כאן, והמלונות המובילים בישראל מצפים לארח גם אתכם! אז מה דעתכם על נופש במלון קלאב הוטל טבריה? אנחנו ב”אמור תיירת ונופש”, נשמח למצוא לכם את דיל החופשה המתאים והמשתלם ביותר בעבורכם!

אז רגע לפני שאתם אורזים תיק, בוחרים ספר לחופשה ומעבירים את הטלפון למצב שקט:

  • למי מתאימה חופשה בעונת הסתיו?
  • מדוע כדאי לסגור חופשה דווקא איתנו במלון קלאב הוטל טבריה?
  • ודבר חשוב לא פחות: כמה תעלה לכם חופשה בעונת הסתיו?

חופשה בעונת הסתיו – למי היא מתאימה?

ישנם אלו שממתינים לעונת הקיץ בכדי לצאת לחופשה, ואלו שרק מחכים שהקיץ יחלוף בכדי לצאת לחופשה השנתית. עונת הסתיו היא עונה מושלמת לחופשה! מדובר על תקופת ביניים עם מזג אוויר אידיאלי, וגם המחירים נוחים יותר מאחר ועונת הסתיו לא נחשבת כהיי סיזן. אז למי מתאימה חופשה בסתיו?

  • לאלו מכם שרוצים לנפוש באווירה שקטה, נינוחה וסולידית יותר
  • לנופשים שרוצים ליהנות בחופשה ממחיר נוח יותר בהשוואה למחירי הקיץ
  • לרוב, בעונת הסתיו ואחרי החגים, נופשים בבתי המלון בעיקר זוגות. אם אתם מעוניינים להתארח במלון בו מרבית האורחים הם מבוגרים, זו ההזדמנות בעבורכם (כמובן שאיננו יכולים להתחייב על כך והמלונות מקבלים בזרועות פתוחות את כל האורחים ובכל הגילאים).

מדוע כדאי לסגור את החופשה הבאה עם “אמור תיירות ונופש”?

טכנית, תוכלו לסגור חופשה במלון קלאב הוטל טבריה בהמון מקומות אחרים. עם זאת, אנו מציעים לכם דיל מושלם המבוסס גם על שירות אישי וגם על מחיר ללא תחרות! היתרונות המרכזיים שבהזמנת חופשה איתנו:

  • לפני הכל: יש “אבא ואמא” להזמנה שלכם. אנחנו לא רק אתר הזמנות, אלא שאנחנו מעניקים לכם שירות מלא מתי שרק תצטרכו אותנו! אנחנו זמינים לכם 24/7, הכל בכדי להבטיח שהחופשה שלכם תהיה חופשת חלומות.
  • המחירים שלנו! אנחנו משכירים לכם יחידות נופש במלון קלאב הוטל טבריה, מה שמאפשר לנו להציע לכם מחירים שקשה מאד להתחרות איתם! בימים אלו, יותר מתמיד, ישנו רצון לחסוך ככל הניתן במחירי החופשה. איתנו, תוכלו לחסוך עד 50% (!) מהמחירים המוצעים במקומות אחרים! 

“אוכל להזמין את החופשה שלי כאן באתר?”

בהחלט! הזמנת חופשה במלון קלאב הוטל טבריה זמינה לכם ברגע זה ממש! במידה ולא מצאתם את הדיל המתאים והמושלם לכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו לאמור קלאב בערוצים הבאים:

  • מוקד שירות ההזמנות זמין עבורכם בימי ראשון-חמישי מהשעה 8.00 ועד 21.00. ביום שישי נשמח לעמוד לשירותכם מהשעה 8.00 ועד 16.00.
  • תרצו להגיע אל משרדנו ולסגור את החופשה שלכם פרונטלית? ברוכים הבאים! אנו נמצאים בנס ציונה, ונשמח לתאם אתכם פגישה עם יועץ חופשה מקצועי מטעמנו.

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…