אחרי החגים: הזמן המושלם לתכנן את החופשה הבאה!

אחרי החגים: הזמן המושלם לתכנן את החופשה הבאה!

2020 הייתה שונה בדבר אחד משנת 2019: בהכל! בתחום התיירות, משבר הקורונה הוביל לסגירתם ופתיחתם של בתי המלון, הקשה עליכם לתכנן חופשה ובעיקר הצריך מכל הנופשים להתרגל לחופשת “תו סגול”. העדפתם להישאר בקיץ האחרון בעיר מגוריכם? לא יצאתם לחופשה בחגים בגלל הסגר? זהו הזמן שלכם לנפוש!

חופשת אחרי החגים רלוונטית יותר מאי פעם! כידוע, את תקופת החגים האחרונה העבירו הישראלים בסגר, בחיק המשפחה ומבלי שחופשה הייתה בכלל אופציה. כעת, כשמתחילים לפתוח את המשק בחזרה ורואים את האור בקצה המנהרה, גם אתם תוכלו לתכנן ולצאת לחופשה השנתית שלכם.

סוגרים חופשה עם “אמור תיירות ונופש“!

  • מחירים ללא תחרות – עד 50% הוזלה בהשוואה למחירי השוק
  • שלל דרכים להזמנת חופשה: כאן באתר שלנו, במוקד ההזמנות או פרונטלית (בתיאום מראש)
  • זמינים לכם 24/7 – אנחנו לשירותכם בכל רגע בחופשה שלכם

“האם כדאי לצאת לחופשה בתקופה שאחרי החגים?”

לנפוש אחרי החגים זה לנפוש בסתיו או בחורף. האם חופשה שכזו מתאימה לכם? רק אתם יכולים להגיד! מובן כי חופשת אחרי החגים כשהטמפרטורות יורדות, לא תהיה חופשת בטן-גב ובריכה, אלא חופשה שמקדשת את המנוחה, את הביחד עם בן או בת הזוג ואת פסק הזמן מהשגרה. אנחנו תמיד אומרים שחופשה מוצלחת היא חופשה שעונה על הציפיות שלכם. הגדירו בפני עצמכם מהי עבורכם “חופשת החלומות”, ונסו לבין האם חופשה בסתיו או בחורף אכן יכולה להתאים לכם. 

כמה עולה חופשת אחרי החגים?

תשמחו לדעת כי ההחלטה שלכם לנפוש אחרי החגים, תוזיל לכם משמעותית את עלות החופשה. מדוע? משום שעונת הקיץ היא העונה שנחשבת ל”היי סיזן” בתחום התיירות והנופש. במילים אחרות? בקיץ החופשות נמכרות במחירים הגבוהים ביותר, ואילו בסתיו ובחורף המחירים צונחים. מחיר החופשה שלכם נשען בעיקר על העונה בה תבחרו לנפוש, אך גם על הפרמטרים הבאים:

  • מספר ימי החופשה: המחירים לחופשות מוצעים לפי מספר הלילות. ככל שהדיל שלכם יכלול יותר לילות, כך המחיר מטבע הדברים – עולה.
  • אמצע או סוף שבוע: חופשה בתחילת השבוע תהיה זולה יותר בהשוואה לחופשה בסוף השבוע (חמישי-שבת).
  • המלון הנבחר: אנחנו שמחים להציע לכם חופשות במלונות המובילים בישראל – קלאב הוטל טבריה, קלאב הוטל אילת וקלאב אין אילת. כל מלון מציע דילים אחרים ומחירים אחרים. נשמח לתת לכם הצעת מחיר לכל מלון!

אילת או טבריה – היכן כדאי לסגור חופשה?

ערי הנופש הבולטות ביותר בישראל הן אילת בדרום וטבריה בצפון. לא אחת אנו נשאלים היכן כדאי לסגור את חופשת “אחרי החגים”, והתשובה שלנו לא חד משמעית. כל עיר מציעה אווירה ייחודית ואטרקציות שונות לחופשה שלכם. נשמח לאפיין את חופשת החלומות שלכם, ובהתאם להמליץ לכם על יעד החופשה הבא שלכם! לפרטים נוספים וסגירת דיל במחיר אטרקטיבי, התקשרו אלינו כבר עכשיו – 08-9222255

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…