איך למצוא דילים משתלמים לקלאב אין אילת?

דילים משתלמים לקלאב אין אילת

שנה שלמה אתם מחכים אך ורק לה: חופשת הקיץ! לשמחתכם, אתם לא צריכים עוד לומר “ננפוש כבר בקיץ” – הקיץ כבר כאן! העיר אילת מזמינה גם אתכם ליהנות מקולינאריה משובחת, אטרקציות מרגשות ואווירת נופש וחופש. רגע לפני שגם אתם מתחילים לחפש מלון להתארח בו, חכו: אנחנו ב”אמור תיירות ונופש”, מזמינים אתכם ליהנות מדילים משתלמים למלון קלאב אין אילת

איך למצוא בקלות דילים משתלמים בקלאב אין אילת?

  • הגדירו את תאריכי החופשה החביבים עליכם (בדגש על אמצע שבוע או סוף שבוע)
  • התרשמו מהדילים המוצעים כאן באתר שלנו
  • הקליקו וסגרו חופשה!
  • לא מוצאים את הדיל המושלם עבורכם? דברו איתנו – 08-9222255

דווקא עכשיו חופשה באילת!

מיותר לציין כי חצי השנה האחרונה אינה דומה לשגרה המוכרת. דווקא כעת, אחרי חודשים של משבר בריאותי-כלכלי, חוסר וודאות וסגר שגרם לכם להעריך מחדש את החופש, מגיעה לכם חופשה! אין לדעת מה יוליד המחר, כך שכל עוד בתי המלון פתוחים ומציעים לכם חופשה כמו שתמיד חלמתם עליה, חבקו את ההזדמנות! העיר אילת חוזרת בימים אלו לשגרה שלפני הקורונה, ועליה יעידו התיירים הנלהבים שפוקדים אותה. מדוע דווקא אילת כיעד נופש?

  • השמיים סגורים – אילת פתוחה
  • מעודדים את הכלכלה המקומית
  • חוף ים, טיילת, מסעדות וקניות – יש באילת הכל!
  • מלון קלאב אין – כפר נופש מרהיב עם נוף אל המדבר

אז כמה תעלה לכם חופשה בשיא הקיץ?

כידוע, עונת התיירות החמה היא ממש כעת, בחודשים יולי ואוגוסט. אנו שמחים להציע לכם שלל דילים במלון קלאב אין באילת לכל המשפחה! כמה תעלה לכם חופשה? לפניכם דוגמאות ל-2 דילים:

  • 27.7-3.8 ל-6 נופשים ב-4800 שקלים בלבד!
  • 3.8-10.8 ל-6 נופשים בכ-5980 שקלים בלבד!

נופשים בספטמבר? חוסכים אפילו יותר

מצד אחד אתם רוצים להתפנק בחופשת קיץ בלתי נשכחת, אך מצד שני אתם רוצים להשקיע כמה שפחות כסף. אנו מציעים לכם מחירים אטרקטיבים גם לחופשות ביולי ואוגוסט, אך אם תרצו לחסוך אפילו יותר, תוכלו: בספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים, המחירים צונחים מה שמאפשר לכם ליהנות מחופשה מושלמת בפחות כסף! לדוגמא: דיל משתלם בקלאב אין אילת בתאריכים 31.8-7.9 בכ-3500 שקלים בלבד!

“מצאתי דיל מצוין, אך מה קורה במצב של סגר?”

במידה ולא תוכלו לנפוש באילת בעקבות סגר מלא שיוטל על העיר, תקבלו מאיתנו החזר כספי. יש לנו אחריות כלפיכם, קהל הלקוחות הנאמן שלנו, ואנו מתחייבים בפניכם על שירות בסטנדרט המקצועי, האחראי וההוגן ביותר.

לא מצאתם את דיל החופשה המושלם לכם? אנחנו כאן!

באתר שלנו תוכלו להתרשם מכל הדילים האטרקטיבים. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים לסגור חופשה עם נציג שירות, אנו זמינים לכם! יועצי החופשה שלנו יתחשבו בתקציב החופשה העומד לרשותכם, התאריכים המועדפים עליכם וההרכב המשפחתי. כל שנותר לכם? להתחיל לארוז את בגדי הים והמתנפחים לחופשה הקרובה שלכם באילת!

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…