קלאב הוטל טבריה – לנפוש בטבריה במחירים אטרקטיבים

קלאב הוטל טבריה במחירים אטרקטיבים

היום, יותר מתמיד, אין באמת שאלה האם לנפוש בחו”ל או בארץ. השמיים סגורים, אך הלב פתוח וצמא לחופשת קיץ! אחרי סגר, הגבלות והנחיות, גם אתם יכולים לנשום לרווחה ולהפוך את הקיץ הקרוב לקיץ בלתי נשכח. אנחנו ב”אמור תיירות ונופש”, שמחים להציע לכם חבילות נופש במחירים נוחים ושווים לכל כיס! 

מלון “קלאב הוטל טבריה” פותח שעריו לנופשים הישראלים שרוצים ליהנות מבריכה מפנקת, נוף עוצר נשימה וחדרים מעוצבים ומאובזרים. 

אז למה דווקא קלאב הוטל טבריה? מכל הסיבות!

כשאתם חושבים על חופשה בארץ, כמעט תמיד תיקחו בחשבון 2 אפשרויות: חופשה בדרום – באילת, או חופשה בצפון – בטבריה. ערים אלו נהנות מתיירות פנים בכל ימות השנה, וכעת גם אתם יכולים לנפוש בעיר שככל הנראה לא יוצא לכם לבקר בה בימי השגרה. מלון “קלאב הוטל טבריה” מבסס בעבורם את התנאים לחופשה מפנקת, מרגיעה ובלתי נשכח – עם או בלי הילדים. מה מייחד את מלון קלאב הוטל בטבריה מיתר המלונות?

  • נוף מרהיב של הרי הגולן והכנרת
  • המלון ממוקם על צלע הר
  • בריכת שחייה גדולה + בריכת פעוטות
  • קירבה לאטרקציות נבחרות בעיר 

חופשה בקיץ 2020 – כמה תעלה לכם חופשה?

אתם עדיין מתלבטים? אין באמת סיבה! קיץ 2020 הוא לא הקיץ עליו בנו בתי המלון וענף התיירות. מסיבה זו,  כנופשים המעוניינים ליהנות מחופשת קיץ מושלמת ובלתי נשכחת, יש לכם הזדמנות ליהנות מדיל אטרקטיבי במלון קלאב הוטל בעיר טבריה! אז כמה תעלה לכם חופשה משפחתית הקיץ? לפניכם, שני דילים שאנו מציעים לכם:

  • 26/7-2/8 – חופשה ל-4 נופשים ב-2980 שקלים
  • 2/8-9/8 – חופשה ל-4 נופשים ב-3500 שקלים

במידה ואתם לא מוצאים את הדיל המושלם בעבורכם כאן באתר שלנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו! יועצי החופשה שלנו מחכים לשיחותיכם! נמצא בעבורכם את הדיל המושלם לחופשה המושלמת בטבריה.

“המחירים נמוכים מדי. ישנן שורות קטנות שאני צריך להיות מודע אליהן?”

בוודאי שלא! המחיר שאתם רואים כאן באתר שלנו הוא המחיר הסופי! אין עמלות של הרגע האחרון או הפתעות לא משמחות שימתינו לכם בקבלה עם הגעתכם אל המלון. המחירים הנוחים שאנו מציעים מבוססים על עיקרון פשוט למדי: אנו עובדים אל מול בעלי יחידות נופש המשכירים את היחידות שלהם. כך, המחיר שאתם מקבלים הוא לא מחיר מלא, אלא מחיר מיוחד –  עד כ-50% פחות ממחיר החופשה המקורי. 

אם שנה אחר שנה דחיתם את חופשת הקיץ שלכם רק משום שלא רציתם להשקיע סכומים גבוהים, אין עוד סיבה! אנחנו שמחים להציע לכם חופשות במחירים נוחים לכל כיס – בקיץ ובכל ימות השנה! 

אז מה עליכם לעשות כעת? לחתום על ימי חופשה בעבודה, לבשר לילדים שאתם יוצאים לחופשה ולהתחיל לארוז! אנו זמינים לכם לכל שאלה, דברו איתנו – 08-9222255

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…