דילים בקלאב הוטל – איך תבחרו את הדיל המתאים לכם?

דילים בקלאב הוטל – איך תבחרו את הדיל המתאים לכם?

דילים בקלאב הוטל

אתם מבלים יותר זמן בחיפוש אחר דיל לחופשה מאשר על החופשה בעצמה? רק שלא תפספסו דילים למלונות קלאב הוטל במחירים אטרקטיבים! לפניכם, מדריך קצרצר שידריך וימקד אתכם איך לסגור את החופשה המושלמת בעבורכם. למה אתם מחכים? התחילו לארוז!

שאלות מנחות שיסייע לכם למצוא דיל מושלם עבורכם:

  • אופי האירוח החביב עליכם: לינה +ארוחת בוקר, חצי פנסיון, פנסיון מלא
  • סוג החדר: סוויטה מפוארת או חדר סטנדרטי
  • מרפסת – כן או לא? האם תהיו מעוניינים בנוף?
  • חדר נגיש – כן או לא?

הגדירו את תאריכי החופשה שלכם

בקיץ 2020 ישנו צפי לתפוסה מלאה במלונות בישראל. לכן, הגדירו את התאריכים בהם תרצו לצאת לחופש ובדקו את זמינות החדרים במלון בתאריכים אלו. במידה והמלונות בתפוסה מלאה, חפשו מיד תאריך חלופי. אל תחכו לרגע האחרון!

תאריכי החופשה – נקודות חשובות:

  • בחודש יוני תוכלו לנפוש בחופשה “ללא ילדים”. למי מתאים? זוגות צעירים שמעוניינים בחופשה רומנטית 
  • חודשי יולי-אוגוסט מאופיינים בחופשות משפחתיות עם ילדים. למי מתאים? משפחות!
  • בחודש ספטמבר עם החזרה ללימודים, ניתן לסגור חדרים במלונות נבחרים לחופשה אלגנטית ושקטה 

דילים בקלאב הוטל לחופשת הקיץ מוצעים לכם במגוון רחב של תאריכים! דרכנו, תוכלו לסגור חופשת קיץ מחודשים יוני ועד ספטמבר בכל מלונות הרשת: קלאב הוטל אילת, קלאב אין אילת וקלאב הוטל טבריה. 

היכן תרצו לנפוש בקיץ 2020?

אנו מאמינים כי אין דילים בקלאב הוטל שטובים יותר או פחות, אלא שיש את הדיל שמתאים לכל לקוח באופן אישי. רשת המלונות שמחה להציע לכם חופשה בצפון – בטבריה, או בדרום – אילת. היכן אתם תרצו לנפוש בקיץ 2020? באילת מוצעים לכם קלאב הוטל וקלאב אין, ואילו בטבריה קלאב הוטל. כל עיר מציעה אטרקציות שונות ומעטפת ייחודית שמבססת את טעם החופשה.

הגדרת תקציב לחופשה שלכם

כאן באתר שלנו, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של דילים בקלאב הוטל הכוללים גם מבצעים! אנו ממליצים בחום להגדיר תקציב לחופשה השנתית שלכם, כך שתוכלו לייעל את תהליך חיפוש הדיל ולסגור את החופשה באופן מידי. אנו מציעים מנגנון חיפוש מתקדם, המאפשר לכם לסנן את הדילים בהתאם למחיר (מהנמוך-לגבוה). כך, יחשפו בפניכם אך ורק הדילים התואמים לתקציב האישי שלכם.

מבצעים על דילים בקלאב הוטל! באתר שלנו מוצעים ברגע זה מבצעים על דילים חמים במלונות הרשת בטבריה ובאילת. שימו לב כי לצד מחיר המבצע מופיע גם מחיר הדיל המקורי. כך, תוכלו לקבל אינדיקציה באשר לחיסכון הכספי הצפוי לכם. 

סגירת הדיל – אונליין או טלפונית

אז איך אתם תרצו לסגור את החופשה שלכם? אנחנו ב”אמור קלאב נופש בע”מ”, מתאימים עצמנו אליכם! באפשרותכם לסגור דילים בקלאב הוטל כאן באתר שלנו, אך אנו זמינים לכם גם במוקד ההזמנות עם שירות הניתן ע”י נציגים מקצועיים. נשמח לאפיין את צרכי החופשה המלאים שלכם ולהתאים לכם דיל אטרקטיבי.

לפרטים נוספים וסגירת דיל לחופשה – 08-9222255

הרשמו לקבלת דילים ומבצעים סודיים עד - 50% הנחה במלונות קלאב הוטל

דילים סודיים לקלאב הוטל גם בטלגרם שלנו!

הצטרפו ותקבלו מבצעים חמים סודיים הרבה לפני כולם!

דברו איתנו…